اشتباهات مردانه در رابطه جنسی
نوشته شده توسط : sibesalamati

اشتباهات مردانه در رابطه جنسی گرداوری شد

اشتباهات مردانه در رابطه جنسی

 

روابط جنسی در بین مردان و زنان نیز وجود دارد ، این یک حقیقت غیرقابل انکار خواهد بود که توان گریزی از آن وجود ندارد. اما باید به این نکته توجه داشت که در این شرایط برخی از اشتباهات از سوی طرفین رخ می دهد که می تواند یک رابطه جنسی و همچنین ادامه ی آن در دفعات بعد را با مشکل مواجه سازد. در این مطلب قصد داریم تا شما را با رایج ترین اشتباهات مردانه در یک رابطه جنسی بیشتر آشنا کنیم که دوری از آنها می تواند بسیار مؤثر واقع شود و در پایداری عش و علاقه نقش مهمی ایفا نماید.

مردان دوست دارند تا پس از رفتن به رختخواب بدون هیچ کاری رابطه جنسی خود را آغاز کنند ، در حالی که اینگونه نیست . در حقیقت شروع روابط جنسی نیاز به یک پروسه ی نسبتا طولانی دارد. سعی کنید که عشق بازی های خود را تنها محدود به شب و پیش از رفتن به رختخواب انجام ندهید ، بهترین راه حل برای شما انجام این نوازش در طول روز است. به چنین ترتیبی همسر شما متوجه می شود که چنین نوازش هایی تنها از روی احساس است و هدف دیگری در آن نهفته نیست.

اشتباه مردانه در مرحله ی بعدی در خصوص روش انجام رابطه جنسی است. معمولا وجود یک تنوع در روش ارتباط و همچنین فضایی که یک رابطه جنسی در آن اتفاق می افتد در لذت بردن مؤثر خواهد بود. بنابراین مردان از تکرار روش های همیشگی دوری گزینند و جدیدترین و جذاب ترین روش های رابطه ا امتحان کنند ، هرچند که در آنها تجربه ای وجود نداشته باشد . اما این حس تغییر نه تنها در شما بلکه در روحیه ی همسر شما نیز مؤثر خواهد بود.

عشق بازی خود را محدود به بوسیدن و در آغوش گرفتن نکنید. راه های بسیار زیادی وجود دارد که شما به عنوان یک راه حل برای برقراری رابطه جنسی می توانید از آنها استفاده کنید. سعی کنید تا تصوراتی را از بدن یکدیگر داشته باشید . این تصورات را به یکدیگر منتقل کنید. به عنوان مثال نامگذاری بر روی اعضای بدن و نوازش آنها همچون یک عضوی از بدن خود می تواند روشی جدید محسوب شود. به چنین ترتیبی همسر شما متوجه می شود که اعضای بدن او برای شما بسیار ارزشمند است.

یکی از مهم ترین اشتباه مردانه در یک رابطه جنسی انتظار داشتن برای تحریک همسر می باشد. این نکته را به یاد داشته باشید که همسر شما بر اساس شرایط بدنی متفاوتی که دارد ، در برخی از مواقع نمی تواند تحریک شود و دوست ندارد تا رابطه ای برقرار کند ، بنابراین این انتظار که در هر رابطه به اوج لذت جنسی برسد ، یک خیال خواهد بود و در بیشتر موارد امکان پذیر نیست.

 

بیشتر بخوانید: انتظار مرد از زن در رابطه





:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : جمعه 27 بهمن 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: